N. G. Kabal
N.g Kabal’dan okuduğum ilk roman olan Biri Sizi Düşünüyor kitabının yorumu ile geldim.Yazım tarzı olsun akıcılığı ile gerçekten çok güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.Şahsen benim tahmin edemediğim olaylar çok fazla oldu ve bu da beni kitaba daha çok çekti.İlerleyen sayfaları çok hevesle okumaya başladım.Konusu bakımından biraz klişe de olsa yazar bunu kesinlikle size hissettirmiyor.Güzel çerezlik bir genç kurgu okumak istiyorsanız eğer kesinlikle bu kitabı okumalısınız.Okuduğum genç kurgular içerisinde en iyi olanlardan biriydi.