N. G. Kabal
N.g Kabal’dan okuduğum ilk roman olan Biri Sizi Düşünüyor kitabının yorumu ile geldim.Yazım tarzı olsun akıcılığı ile gerçekten çok güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.Şahsen benim tahmin edemediğim olaylar çok fazla oldu ve bu da beni kitaba daha çok çekti.İlerleyen sayfaları çok hevesle okumaya başladım.Konusu bakımından biraz klişe de olsa yazar bunu kesinlikle size hissettirmiyor.Güzel çerezlik bir genç kurgu okumak istiyorsanız eğer kesinlikle bu kitabı okumalısınız.Okuduğum genç kurgular içerisinde en iyi olanlardan biriydi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beyza Alkoç
Bugün bir çırpıda bitirdiğim No 26 Kitabının yorumuyla karşınızdayım.Reading slump döneminde iseniz eğer kesinlikle çok rahat bir şekilde su gibi akıp gideceğinden eminim.Beyza Alkoç’un dili çok yalın ve sade bir dili olduğundan kitap sizi sıkmıyor.Bana göre bazı bölümler çok hızlı geçiştirilmişti.Olay örgüsünün bana göre bu şekilde ilerlemesi biraz rahatsızlık verdi.Keşke bazı yerleri çok daha uzun yazsaydı ve o duyguları daha güzel yansıtabilseydi ama onun dışında çerezlik klasik bir genç kurgu okumak istiyorum derseniz kesinlikle alın okuyun derim.