No 26 Kitap Yorumu
7/10
·464 syf.··
2021 1. kitabı
Beyza Alkoç Bugün bir çırpıda bitirdiğim No 26 Kitabının yorumuyla karşınızdayım.Reading slump döneminde iseniz eğer kesinlikle çok rahat bir şekilde su gibi akıp gideceğinden eminim.Beyza Alkoç’un dili çok yalın ve sade bir dili olduğundan kitap sizi sıkmıyor.Bana göre bazı bölümler çok hızlı geçiştirilmişti.Olay örgüsünün bana göre bu şekilde ilerlemesi biraz rahatsızlık verdi.Keşke bazı yerleri çok daha uzun yazsaydı ve o duyguları daha güzel yansıtabilseydi ama onun dışında çerezlik klasik bir genç kurgu okumak istiyorum derseniz kesinlikle alın okuyun derim.
Gençlik
No.26Beyza Alkoç · İndigo Kitap · 202111,6bin okunma
·
96 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.