“Bazen öyle diplomalı insanlar görüyorum ki, içimden bu kadar cehalet ancak eğitimle mümkündür diyesim geliyor” Vedat Türkali
Edebiyat
··2 alıntı·
31,1bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Edebiyat hocam bi dersinde şöyle demişti; En büyük savaşımız cahillerledir. Cahiller en tehlikeli kısımdır ama onlardan da Tecahül dediğim bi kısım var onlar normal cahillerden daha tehlikelidir peki kim onlar? Okumuş cahillerdir
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Mükemmel bir şey gerçekten edebiyat hocanız doğru demiş. Bunu başka bir düşünürden daha duyduğumu hatırlıyorum fakat önemli değil doğru söze ne denir :)
Bazen arkadaşlarımın yüzüne kitap fırlatıp, okuyun cahiller diyesim geliyor sonra kitaba kıyamıyorum.😅 (gibi)
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Katılıyorum 😅 benziyor evet
Cehaletimizin içi dolu
👏👏👏