"Eğer yukarıda bir yerde bir Tanrı varsa, umarım benim içki içmem ya da domuz eti yememden daha önemli meselelerle uğraşıyordur."
Edebiyat
··1 alıntı·
275 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.