Feminizm en baştan beri yanlış anlaşılmıştır. Halbuki kadınların erkeklerle her konuda eşit olması gerektiğini savunan bir akımdır. Kim ne anlarsa anlasın bir erkek düşmanlığı yoktur. Hem kadınların erkeklerle eşit haklara sahip olması gerektiğini savunan bir düşüncenin nesi kötü ki. Ayrıca zengin fakir ayrımı feminizm de hiç olmamıştır. Savunulan şey bundan da öte çok basit bir hak arayışıdır. Hala Ataerkilliği savunan çağ dışı toplumlar ve erkekler varken yanlış yerlere çekilmesi de gayet normal aksi takdirde nasıl bastıracaklar kadınların eşit olmak üzerine amaçlarını en komiği de feminizmi "erkek düşmanlığı" olarak göstermektir. Acıyorum gerçekten. Feminizm den ilk bahseden yani eşit olmamızdan ilk söz eden Aleksander Dumas ın kemikleri sızlıyordur şimdi. Tühh size😂😂
Erkekler, sürekli, feministlerin ne istediğini bilmiyoruz diyorlar bana. Onlara inanıyorum. Değişebileceklerine ve olgunlaşabileceklerine de inanıyorum. Üstelik feminizm hakkında ne kadar çok şey öğrenirlerse o kadar korkmaz lar feminizmden;