9/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2021 68. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2021 16:02
Bu kitap kardeşimin en sevdiği kitaplardan olduğundan kardeşim bana kitabı çok öneriyordu. En sonunda ben de okumuş oldum ve kitap gerçekten de herkesin okuması gereken kitaplardandı. Akıcı yazımı ve güzel hikayesiyle çok sürükleyiciydi. Oturup tek seferde okumalıktı ve oldukça güzel mesajları vardı. Arkadaşlık çok güzel işlenmişti. Özellikle Neil harika bir arkadaştı, herkesin yanında olmasını isteyeceği kişilerdendi. Keating karakteri ideal öğretmeni başarılı şekilde temsil ediyordu. Sözleri, çocuklara yaklaşımı ve çocukların üzerindeki etkisi kitaptan taşıp okuyana ulaşıyordu. Kitaptaki tek sıkıntım Knox'tu. Sözde aşkına sinir oldum ve yaptıklarına utana utana, sinirlene sinirlene bir hal oldum. Çok sinir bozucu ve aşkı çok basitleştiren biriydi. Bu yüzden kitapta hiç aşk olmasaymış keşke, aşk, aşk olması için yazılmış gibi geldi bana. Sırf arkadaşlık ve öğretmen-öğrenci ilişkisine yoğunlaşılsaymış 10/10 bir kitap olacaktı benim için. İlla bir aşk olacaktıysa da daha üzerine düşünülmüş, güzel bir aşk olsun isterdim. En Sevdiğim Karakterler: Neil, Keating, Charlie
Edebiyat
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum · Bilge Kültür Sanat Yayınları · 202233,1bin okunma
··
864 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.