·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2021 12:32 Bir Ahmet Ümit hayranı olarak son kitabı "Kayıp Tanrılar Ülkesi"ni beklediğime değdi diye düşünüyorum.Yazar yine cok boyutlu bir eser ile karşımızda. Çünkü yalnızca polisiye roman olarak kalmamış,karakterlerin başlarından geçen olaylar anlatılırken ırkçılık, yurt dışında (bazı ülkelerde) var olan Türk düşmanlığı vb. konulara da atıfta bulunmuş.Berlin'de başlayıp Bergama da devam eden , Mitoloji, Arkeoloji ve Polisiyenin birlikte harmanlandığı bol bol mitolojik hikayelerin sıkmadan yer aldığı bir roman.Yine son sayfalara kadar katili tahmin edemeyeceğiniz ,her okuduğunuz sayfada acaba katil şu mu diyeceginiz, Başkomiser Nevzat'ı özleyeceğiniz sonu yine sürprizlerle dolu bir roman.Ayrica bu kez bir kadın kahramanın, Yıldız baskomiserin başarısına tanık oluyoruz. Ahmet Ümit kitapları seviyorsaniz okuduğunuza değecek bir roman:)