Kitabın içine ilk 10 sayfada giriyorsunuz ve sizi o kasvetli havası içine alıyor. Bitmeyen mahkeme süreci ve çarpık hukuk sistemi size neden sorusunu sorduruyor aslında. Tabi bir tarafta da kafkanın ayran gönüllü yanını hatırlatıyor her eserinde olduğu gibi. Benim açımdan negatif yön ise Almanca nın mecburi uzun cümlelerinin Türkçe ye çevrildiğinde gereksiz betimlemelerle okuyucuyu fazla yorması oldu. Açıkçası 50 sayfa daha kısa olabilirdi. Sonu hakkında kopya vermeyeceğim ama sonunu getirmeye değer olduğunu bitirince anlayacaksınız. İyi okumalar. DavaFranz Kafka