Kitaplar, aptal olduğumuzu bize hatırlatmak için var...
Edebiyat
··1 alıntı·
23,3bin Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne kadar aptal olduğumuzu anlayabilecek kadar da kitap okumamız gerek o halde 😁
Aptal diiil cahilllll olduğumuzuuuu, aptal olsak kitapları anlamayızzx
O kitapları yazanlar da birer aptaldı, Birinin aptallığını hep bir diğeri götürüyor.
Uyarı diyelim...