8/10
·90 syf.··
17 saatte okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2017 15:10
·
2017 14. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
7.4/10 · 33,7bin okunma
·
3 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
bu kitap güneşi uyandıralım'dan daha güzel
Hüseyin DEMİR
Gönderi Sahibi
Öyle olması çok daha güzel olur. Şimdi başladım. Bakalım:)
Hüseyin DEMİR
Gönderi Sahibi
Sonuç olarak bence bu kitabı Şeker Portakalı ile eş değer...
Hüseyin DEMİR
Gönderi Sahibi
Yalnız ben özellikle bu kitapta seriyi ya da Zeze nin hayatını bir sona bağlayacak diye düşünmüştüm. Fakat kitapta öyle bir son yoktu. Ayrıca bazı yerleri çok kısa atlamıştı. Örneğin Tıp Fakültesi yarım bırakma kısmını... Sizce kitabı bir sonla bitirmesi daha iyi olmaz mıydı? Çünkü içimde hikaye yarım kalmış gibi bir hisse kapıldım.
Hüseyin DEMİR
Gönderi Sahibi
Güneşi Uyandıralım ile sanki Zeze'ye biraz ara vermiştik. Delifişek te tekrar Zeze ile kavuşmuş gibi hissettim. Zeze kendini burada bildiğimiz Zeze gibi daha çok hissettir. Fakat kitabın kısa sürmesi beni biraz üzdü diyebilirim. Çünkü tam kendinizi kitaba vermeye başlıyorsunuz. Bir baktım ki kitap bitti :(
Evet hocam? Ne düşünüyorsunuz?