Yalnız ben özellikle bu kitapta seriyi ya da Zeze nin hayatını bir sona bağlayacak diye düşünmüştüm. Fakat kitapta öyle bir son yoktu. Ayrıca bazı yerleri çok kısa atlamıştı. Örneğin Tıp Fakültesi yarım bırakma kısmını... Sizce kitabı bir sonla bitirmesi daha iyi olmaz mıydı? Çünkü içimde hikaye yarım kalmış gibi bir hisse kapıldım.