buraya ait olduğumu hissettim ama uzun sürmedi. bu sabah uyandığımda bir kez daha yabancılaşmış ve yuvasız hissettim. şehirde dolaşıp aradım o şeyi... şeyi... neyi? sanırım yuvamı, arkadaşlarımı, hatta tanıdık yüzleri. ama sadece yabancıları gördüm.
Felsefe
··1 alıntı·
5,5bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
profilin çok tatlı ヽ(>∀<☆)ノ
w • ラテ
Gönderi Sahibi
-acaba herhangi yerde yuvanda hissedebilir misin? çünkü yuva bir yer değil, bir ruh halidir. gerçekten yuvada olmak insanın kendisini kendi derisinin içinde yuvasında hissetmesidir. ve bence sen kendi derinin içinde yuvanı hissetmiyorsun. belki de hiç hissetmedin. belki de yuva denilen şeyi hayatın boyunca yanlış yerlerde aradın.