Bana kalırsa en keyifli okuma, güzel bir bahçede, iki ağaç arasına kurulmuş bir hamakta sallana sallana okumaktır.
Edebiyat
··1 alıntı·
839 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.