·60 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2021 13:59 Temizlik yaparken sesli olarak dinleyip bitirdiğim keyifli bir kitaptı... Kitaptaki hırsız bana biraz raskolnikovu hatırlattığı yaptığı şeyden büyük bir rahatsızlık duyması, acı çekmesi ama tabiki sonu farklıydı. Karakterin alkolik oluşu öykünün bir kısmında paltosunu dikmeye çalışırken ellerinin titremesi gözlerimin önüne Dostoyevskiyi getirdi. ve bu kitap Dostoyevski'nin "Hepimiz Gogol'un paltosundan çıktık" sözünü hatırlattı Rusya'nın yoksulluk dolu yaşamında yine bir palto çalınması ve ardından yaşananlar. Son olarak şunu söylemek istiyorum bu kısacık öyküde bile dostoyevski'nin karakterleri bu kadar muazzam bir şekilde anlatıp aklımızda oturtması taktirde şayandı, pek bilinmeyen bu eseri okumanız dileğiyle...