Genellikle liselerde zorunlu olarak okutulup tahlil yaptırılan bir eser, ama okurken sizi tamamen ele geçiriyor ve o dönemin şartlarını, hayatta kalma zorluğunu, fedakarlıkları, güçlü kalmayı ve tabi ki aşkı okuyorsunuz. Herkesin mutlaka okuması gereken bir başyapıt. Böyle değerli kitapların gittikçe zamlanması beni çok üzüyor...