Uzun zamandır okuduğum en iyi öykü kitabı idi. Yazarda büyük bir Mustafa Kutlu hayranlığı var bunu okurken fark ediyorsunuz. Gerçekten gayet kalemi sade ve anlaşılır. Normalde 1 günde bitecek bir eserdi , ama ben çok sevdiğim için biraz daha oyalanarak okudum Ekrem YılmazPusto