10/10
·434 syf.··
Beğendi
·
2021 35. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Ağustos 2021 14:52
Benim en beğendiğim şiir kitaplarından oldu. Edip Cansever’in bütün şiirleri var kitapta. O açıdan şairi dolu dolu tanıyoruz. Şiirleri özetleyecek olursak tek kelimeyle sanırım bu "Yalnızlık" olurdu. Kendine yabancılaşma, yalnızlık hakkında o kadar güzel satırlar yazmış ki. Gerçekten çok beğenerek ve büyük bir duygu yoğunluğuyla okudum. Aşk ve hüzünle ilgili şiirleri de keza çok güzeldi. Tragedyalar bölümünde normal şiirler kadar güzel gelmeyeceğini düşündüm ama özellikle 5. Tragedya’da karakterli(Lusin, Stepan...), kurgu şeklinde anlatım olması oldukça güzeldi. Çoğu satırın altını çizdim. Çok çok yetenekli bir şair olduğunu düşünüyorum. Tekrar tekrar okuyasım geliyor satırları.
Edebiyat
Yerçekimli KaranfilEdip Cansever · Adam Yayınları · 200311 okunma
·
282 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.