Birisinin beyaz saçlarına ve kırışıklıklarına bakıp uzun yaşadığını düşünmenin alemi yok, o uzun yaşamadı, sadece uzun var oldu.
Sayfa 55 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
18,6bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bi' yerde görmüştüm "80 yaşındaki dedem vefat edince 'dünyayı yeterince gördü' dediler. Babam 'hayatında deniz bile görmemişti' deyip ağladı." yazıyordu. Yaşamadı, var oldu. 🍀
La Perduta Gente
Gönderi Sahibi
Keşke bunu paylaşabilsem. Evet maalesef yaşamayı insanlar yemek içmek ve çalışmak olarak algılıyor. Aslında yaşamak müze gezmek, kitap okumak en azından ilgi veyahut hobi alanı olması gerekli bir insanın. Ne yazık ki bizden önceki neslin çalışmaktan o kadar çok vakti yoktu. Gerçi hala yok ama en azından bu yeni gelen nesil bunu değiştirecek inşallah.
Ağıran saçların yaşla pek ilgisi olmadığı da oluyor.. üzüntü yeter insana
La Perduta Gente
Gönderi Sahibi
Maalesef öyle.
Çocukluğumda çok uzun yaşadım, şimdi ise daha uzun varolmaya çalışıyorum sadece :/