Akıcılık ve konu olarak çok beğenerek okudum,fakat olayların ve konuların yarım olması, zamanların karmaşıklığı biraz zorladı..ABBAS MAROUFİ’nin diğer kitaplarınıda okuyacağım. Belki yazar ve yazıları hakkında daha net bir fikre o zaman sahip olabilirim.