Bu güne kadar okuduklarım arasında Golding kadar ağır ve felsefik olan bir başka yazarla tanışmadım. Bitmedi gitti dediğim bir kitap oldu. Güzel yanı yok mu diye düşünürken uzunca süre elimden düşmediği için açık ve müstehcen üslupta hikayeleştirmesi hoşuma gitmedi. Tabi insanların tarzı farklı olduğu için ağır okuma yapmak isteyenlere birebir tavsiye edilir. Önermesi olmayan kitabı daha fazla yorumlayamıyorum
İyi okumalar. Serbest DüşüşWilliam Golding