En az birincisi kadar güzeldi. Ged dışında farklı bir karakter ile başlaması garipti ama yeni karaktere de çok kısa sürede alışılıyor. Nedense birinci kitapta Ged'in esmer tenli olduğunu anlamamıştım sanki yazar net olarak ikinci kitapta karar vermiş gibi. Benim gibi hisseden oldu mu acaba? Ursula K. Le GuinAtuan Mezarları