Sabahattin ali nin diğer kitaplarını okuyan birisi olarak ağzımda tadı kaldı ne bileyim eksik geldi bir yerde hikayeler. Farklı ortamlarda biriken öykülerin derlendiği 30 lu yılların sonuna doğru fakir yurdumun köşelerini yine bize itinayla tanıtan yazarımızın sonunda Almanya macerasını da eklemesi okurda o zamanki ülkeler arasındaki refah farkını hissettirmesi bakımından yerinde bir hareket olmuş. Çağdaşları arasında en rahat okunan yazardır benim açımdan. Akıcılığı ve bizden anlatımıyla beni kendine her zaman çekmiştir.
İyi okumalar. SesSabahattin Ali