Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2021 19:58 Söyleyin bakalım ne yapacağımızı? Ha? Bu soru kulunuz Ozan'dan çıktı.
Yozlaşmış bir toplum. Gençlik ateşiyle kötü yola sapmış gençler, duyarsız yetişkinler. Tam bir distopya. Kitap iyi veya kötü biri olma tercihi ve bu tercihteki özgürlüğümüz üzerine çok güzel tartışmalar içeriyor. Bunlarla birlikte tabii ki toplumun yaşamını şekillendirmeye çalışan iğrenç siyasetçiler! Çok hoşuma gitti ve erken yaşta okumadığım için pişman olduğum bir kitap oldu.