9/10
·632 syf.··
Beğendi
·
2021 71. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2021 13:17
Oldukça akıcı, heyecanlı, eğlenceli ve merak uyandırıcı bir kitapla üçleme son buldu. Artık seriyi bitirdiğime göre, fantastik okumayı seven ve kaliteli karakterler okumak isteyenlerin kesinlikle okuması gereken bir seriydi, diyebilirim. Joe Abercrombie de en sevdiğim yazarlar arasına girdi. Genel olarak Kadim Kanunlar serisi benim için Centilmen Piç serisini geçemese de yazım olarak Abercrombie'yi Scott Lynch'ten daha çok sevdim. Karakterlerden bahsedersem, Jezal de sonunda sevdiğim bir karaktere dönüştü - gerçi Ardee'yi hiç sevmediğimden aşklarını umursamadım- Bayaz ise oldukça sinir olduğum biri olmasına rağmen özellikle bu kitaptaki aktarımına bayıldım. On üzerinden Astıktan Sonra'yla aynı puanı versem de benim için Astıktan Sonra bir tık daha güzeldi. Ama bu kitap da oldukça iyiydi. Söylemeden de edemeyeceğim ki, kitabın kapağına bayıldım. Kelimenin tam anlamıyla mükemmel olmuş.
Edebiyat
Kralların Son ÇaresiJoe Abercrombie · İthaki Yayınları · 2021198 okunma
··
706 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.