·712 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2021 18:41 Dune'un ilk kitabını bitirmiş bulunuyorum. Uzun zamandır aklımdaydı okumak çünkü genellikle övgüyle bahsediliyordu seri hakkında. İlk kitabı çok beğendim. Özellikle ilk başlarda Jessica karakterine ısındım ( kitaptaki çoğu karakteri de beğendim). Sadece bilimkurgu olarak değil, Muad'dib in söylediği sözler ve daha birçok çeşitlilik ile birlikte kitabı harika buldum. 2. Kitabı okumayı şimdiden istiyorum...