Yazarımızın okuduğum ilk kitabıydı. ilk başlarda biraz zorlasada mükkemmel bir kitaptı. Baskıcı bir baba onun birakmış olduğu bir eser . çocuklukta büyüklerin rolü ne kadar önemli olduğunu ortaya koymuş yazarımız. Kitabın kahraman bay C. bir aylak ama öyle bildiğimiz aylardan değil düşünen soran sorgulayan bir aylak ve gerçek sevgiyi arayan bir aylak... her an ne yapacağı belli olmayan kalkıp gitmek istediğinde giden biri onu tutan bir şey yok... kitapta kilit nokta hep baba figürüydü.