Vakti zamanında bir okurun mektubuna cevaben bu kadar hoş bu kadar akıcı bir eser nasıl yazılmış diye düşünmeden edemiyor insan. Herhalde sinemaya da bu kitaptan uyarlanmıştır diye tahmin ediyorum. Okurken e böyle yapmıştı ama bu saçma diye düşündüğün anda sanki seni 100 yıl öncesinden duyuyormuş gibi yazarımız cevap veriyor ummadığınız anda. Ninemin hikayeleri diye başlığı değiştir hiçbirşey farketmez.
İyi okumalar. GulyabaniHüseyin Rahmi Gürpınar