Onur
@onurbykz
Takip Et
Zweig 2021 yılını görseydi, kesinlikle hiçbir şey yoluna girmeyecek diye bir daha intihar ederdi.
Edebiyat
2747 beğeni
·
95 paylaşım
·
2 alıntı
·
79,2bin Gösterim
23 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Erman
Aynısını düşündüm.
2
Filozof mazikeen.
Karamsar olmaya gerek dunyanin bir çok yerinde işler yolunda gitmeye başlıyor. Sadece biz geriye gidiyoruz diye tüm dünya böyle olduğu bir sonucuna varmayın
9
1 yanıtı göster
sultan demirel
intihar notunda da doğacak olan güneşi bekleyin demezdi
8
`Münzevi `
Peki ya
Oktay Sinanoğlu
😔 kim bilir ne kadar üzülürdü.
2
İleri