Zweig 2021 yılını görseydi, kesinlikle hiçbir şey yoluna girmeyecek diye bir daha intihar ederdi.
Edebiyat
··2 alıntı·
79,2bin Gösterim
23 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aynısını düşündüm.
Karamsar olmaya gerek dunyanin bir çok yerinde işler yolunda gitmeye başlıyor. Sadece biz geriye gidiyoruz diye tüm dünya böyle olduğu bir sonucuna varmayın
intihar notunda da doğacak olan güneşi bekleyin demezdi
Peki ya Oktay Sinanoğlu 😔 kim bilir ne kadar üzülürdü.