Bana o rus edebiyatı nın soğukluğunu hissettirdi nedense. Hep bir karamsarlık ve hüzün. Belki de sonbaharda yazıldı eser diye düşündürdü. Zannedersem yazarın okuduğum ilk eseri o yüzden peşin hükümlü olmayacağım. Lakin o ağır betimlemeler beni şahsen yordu. Sanki 20 sayfası uzatma gibi geldi. Yine de koleksiyonu bitirmek adına okumaya değer.
İyi okumalar. Ferdâ-yı GarâmMehmet Rauf