klişe ama hâlâ iş görür ;))
Cahilliği ancak okumakla yenebiliriz. Karanlığı okuyup öğrenmekle, kafayı ışıklandırmakla yenebiliriz.
Sayfa 45 - Literatür Yayınları, 6.Basım - Mart 2015·Kitabı okudu
··
1.126 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Evet bencede çok klişe. Yıllardır bu metod üzerinden yürüyoruz. Kitap okumanın veya okutmanın alternatif başka yolları aranmalı ve bu yönde teşviklerin sağlanması gereklidir artık.
Ayfer
Gönderi Sahibi
Ne diyeyim,,, yorucu bir beklenti..