Kitabı okudum. Daha önce yine zweigtan olağan üstü bir geceyi okumuştum. Ben olay kitaplarını daha çok seviyorum. Yarım sayfada anlatılacak olay uzatılmış da uzatılmış. Bu kitap da olağanüstü bir gece de vakit kaybı bence. Stefan Zweig 2 defa şans verdim ama yok bana göre biri değil.