Kitabın giriş kapağında ki cümleler beni çok etkiledi. Kitaba gelince çok kısa olmasına rağmen bence biraz tekrara düşülmüş. Babaya da çok bağlı biri bence. Analizleri gözlerini duygularını çok iyi anlatmış. Evlilik konusuna girince bence biraz hızlı giriş gibi olmuş. Sonuna doğru bende babası gibi düşünmeye başladım sanki :) bu adam babası olmasa da tam olarak anlattığı insan olurdu. Bana biraz yumuşak geldi, daha sert girdirmesini beklerdim oda sanırım babasına bağlılığından sevgisinden geliyor.