·320 syf.····Okunma: 26 Eylül 2021 16:49 beklentimin aşırı altında bir kitapti.ilk 60-70 sayfa guzel bir sekilde gitse de sonrasi icin ayni seyi diyemeyecegim. okuyamadim bile. başrol kızın salakligina dayanamadim. tek sevdigim sey cameron ve babalariydi. hic bir özelliği olmayan bomboş bir kitapti bana gore. yarim biraktim hic sevmedim.