Kötü
3/10
·320 syf.··
2021 12. kitabı
·
47 günde okudu
·
Okunma: 26 Eylül 2021 16:49
beklentimin aşırı altında bir kitapti.ilk 60-70 sayfa guzel bir sekilde gitse de sonrasi icin ayni seyi diyemeyecegim. okuyamadim bile. başrol kızın salakligina dayanamadim. tek sevdigim sey cameron ve babalariydi. hic bir özelliği olmayan bomboş bir kitapti bana gore. yarim biraktim hic sevmedim.
Roman
Lola ve Komşu ÇocukStephanie Perkins · Yabancı Yayınevi · 20193,036 okunma
·
226 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.