Eveet ilk Stefan Zweig kitabı okuduğumda sonu intiharla bitmişti. Hatta kendi içinde farklı hikayeler bulunduran kitaplarının sonları da öyle bitmişti. Bu okuduğum 4. kitabı. İntihar diyemem ama yine ölümle son bulan güzel bir roman kitabı. Bir Kalbin ÇöküşüStefan Zweig