·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2021 15:49 Çoğumuzun içini ısıtacak bir kitap. Okuyunca keyif alacağınız ve eminim ki okurken bolca kahkaha atacağınız bir kitap.
Şili kıyılarında küçük bir kasaba da yaşayan dönemin ünlü şairi Pablo Neruda’ya her gün mektup gelmektedir. Mario her gün bisikleti ile bu mektupları Neruda’ya götürmektedir.
Dışardan bakılınca postacı ve alıcı ilişkisi gibi görünse de zamanla aralarında derin bir dostluk kurulur.
Bizler bu ikilinin arasında kurulan dostluğa şahitlik etmiş olacağız.
Okurken çok keyif aldığım kitaplardan birisiydi. Şöyle ki bazı sayfalarda okurken kahkalar attım. İçinizi sımsıcak yapacak bir hikaye.
Dostluğa şiddetle vurgu yapan harika bir eser. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.
Şimdiden keyifli okumalar dilerim :)