"Herkes ne diyecek? Bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?"
··6 alıntı·
5 +1'leme
·
91bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O kadar doğru ki annemin elalem dediği kişiler işte
Herkes hiç bir zaman iyi olmamı istemedi zaten
Selamün aleyküm 🙋🏻‍♂️ kusura bakmayın rahatsız ediyorum rica etsem bana destek olmak adına arada bir paylaşımlarımı alıntılar mısınız şimdiden teşekkür ederim eyvAllah ☺️
Ne diyorduk? Herkes işine baksın. 👍🙂
Bazı şeyleri; karşınızda bulunan her kişi anlamayabilir ne yazık ki. Bu durumda kendi iyiliğimiz için duymamak, görmemek ve arkada bırakmak gerekir. 🙂🍀
Herkes kendi yoluna 🖐️