İleride bu kitapların saçmalığını anlayacağını düşünüyorum. Üç yıl önce, ilk okuduğumda, kitaba bayılmıştım.
Ancak geçenlerde kitaba göz attığımda yalnızca cringe hissettim, Beyza Alkoç adına utandım. Nasıl bunları yazabildiğini sorguladım.
En erken önümüzdeki sene seriyi baştan sona tekrar okumanı tavsiye ederim. İyi akşamlar.
🙂