Haftalardır elimde süründürdüğüm Cinder sonunda bitti :). Konusu bakımından oldukça ilgi çekici bir kitap. Bu yüzden büyük bir beklentiyle başladığımı söylemeliyim. Ancak beklentimi yeteri kadar karşılamadı. Böyle güzel bir konudan daha çarpıcı ve sürükleyici olaylar beklerdim. Kitabı ben Türk dizilerine benzettim bu bakımdan :). Fikir güzel kurgu güzel fakat kurgunun işlenişi ve olaylar çok sıradan. Kitapta olaylar oluyor fakat beni çok fazla heyecanlandırmıyordu. Ama sonu merak uyandırıcı bittiği için serinin devamını okumayı düşünüyorum.