Bu inceleme her üç kitap içinde de, ki aslında yazar ve/veya elma tek bir romanı üç bölüm olarak tasarlamış. Kitap bilimsel gerçekleri ve gerçeğe oldukça yakın kurgu bir hikayeyi sunuyor okura… Kendi adıma bugüne kadar okuduğum “en iyi kitap” oldu. İsteyen çok şey öğrenebilir ya da her bölümün başındaki alıntıları instagram paylaşımı yapabilir (cidden ) Kendime, “bilim insanı olduğum için mi çok sevdim acaba?” diye sordum, ama yanıt “hayır!”… Romanda bilimin dışında, bir miktar aşk(!), bir miktar gizem ve hatta bir miktar da komedi var. Roman güzel ya!!