İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor?
··1 alıntı·
32,9bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir bilebilsem keşke insanlar nasıl böyle kötü olabiliyorlar ben anlamış değilim...
kendilerini daha iyi hissetmek için yapıyorlar. Mutlu özgüvenli ve kendilerinden memnun olsalardı, başkalarını rahatsız ederek zamanlarını boşa harcamazlardı.. Canını yakan bu insanlar ne kadar havalı ya da kendini beğenmiş olurlarsa olsunlar duygusal kargaşayı içeriden sakladıklarına bahse girebilirim..
Bence cogu kişinin amacı acı vermek değildir. Kendine aıt olanı korumayı bılememekten kaynaklı yanlıs bır ssavunma mekanizmasıdır.
Çünkü insanlar gittikçe bencilleşiyor