kitap içinde kırmızı oda dizisindeki gibi psikoterapi öyküleri barındırıyor kitapta en çok üstünde durulan kavram ölüm olmuş
yazarında 80 yaşında olduğunu düşününce gerçekten çok cesaretli bir terapist oldugunu anlıyorsunuz kendisi 80 yaşında olmasına rağmen hastalarına ölüm konusunda yardım ediyor ve kendide yüzleşiyor kitabın son kısmında marcus aurelius kendime düşüncelerden alıntılar vardı güzeldi
ama zaman zaman okurken sıkıldım gibi hissettim su gibi akmadı ama psikoterapi öykülerini sevenler psikoloji sevenler okuyabilir