Kemal Sunal ile ilgili iki anı için bile okunur . Duygulandım, biraz da ağladım. Çok özlemişim O’nu. Hayatımda tanımak, oturup sohbet etmek isteyeceğim tek sanatçıydı. Ama yok işte. Kitaptaki anılarda biraz bunu hissedebildim. İki yıl onun yaptırdığı sınıfta okumuştum. Şuan Ali sunalla oturup O’ nu konuşmak istedim. Seni seviyorum Kemal ağabey.