İki farklı kafadan yazar yazınca demek ki ne aşkı aşk gibi oluyor ne de bilim kurgusu bilim kurgu gibi oluyor. Tam hikaye coşup hızlandığı kısımda bir de bakıyorsunuz ki klişe aşk sözleri başlıyor. Hikayeye uysa bir şey demezdim. Net olarak vakit kaybı.