·687 syf.····Okunma: 12 Kasım 2021 00:05 Bir kitabı okurken siz hiç bir karakter ile birlikte psikolojik olarak bir çemberin içerisine kısılıp kaldınız mı? Hatta birde o çemberin sürekli daraldığını ve giderek kendinizi daha da bunalmış hissettiğinizi düşünün. Kitabı okurken artık ne olacaksa olsun deyip yakanızı bağrınızı açıp hava alma ihtiyacınızın arttığını düşünün.
Bir ara dedim ki Dostoyevski kendi bu suçu işlemiş ve kendini yazıyor . Anlatılanlar o kadar gerçekçi ve buhranlı ki başka türlüsü kaleme alınamaz gibi geliyor . Eğer ki bu kitabı okumaya karar verdiyseniz derin bir nefes alın ve raskolnikovun kasvetli dünyasına kendinizi bırakın. Kitabı bitirdiğinizde ise insan psikolojisi hakkında sanki bir makale okumuş gibi bir birikime sahip olacaksınız.iyi okumalar herkese