Puan vermedi·427 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Kasım 2021 16:00 Bu kitabı benden önce bir arkadaşım okumuştu ve bana ağladığını söylemişti. İlk duyduğumda ‘Bu kitapta ağlanacak ne olmuş olabilir ki?’ diye önyargılı bir biçimde yaklaşmıştım. Son 15 dakikadır ağlıyorum. Okumam biraz uzun sürdü ancak sindirerek okumak istedim, iyi ki de öyle yapmışım. Dili kolay, cümleleri anlıyorsunuz direkt. Okunmasını kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü bana bazı şeyleri çok net açıkladı bu kitap. Sevdiğim şeyler için elimden geleni yapmam gerektiğini ancak bu süreç içerisnde çok zorlanabileceğini yine de sonuca değeceğini anladım. Hiçbir şeyi ‘sonra yaparım’ diye bir kenara atmamam gerektiğini anladım. Gerçekten çok güzeldi.