Normalde cok sarmayabilir diye düşünüp 4’e bölmüştüm kitabı, 4 günde bitirmek icin. Ama bir günde bitti gercekten beğendim, karakterleri çok beğendim. Kitap biter bitmez 2. kitabını aldım, hemen okumak istiyorum onu da. Okurken ağladım da güldüm de heyecanlandım da korktum da cok güzeldi.