Normalde cok sarmayabilir diye düşünüp 4’e bölmüştüm kitabı, 4 günde bitirmek icin. Ama bir günde bitti gercekten beğendim, karakterleri çok beğendim. Kitap biter bitmez 2. kitabını aldım, hemen okumak istiyorum onu da. Okurken ağladım da güldüm de heyecanlandım da korktum da cok güzeldi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitabı benden önce bir arkadaşım okumuştu ve bana ağladığını söylemişti. İlk duyduğumda ‘Bu kitapta ağlanacak ne olmuş olabilir ki?’ diye önyargılı bir biçimde yaklaşmıştım. Son 15 dakikadır ağlıyorum. Okumam biraz uzun sürdü ancak sindirerek okumak istedim, iyi ki de öyle yapmışım. Dili kolay, cümleleri anlıyorsunuz direkt. Okunmasını kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü bana bazı şeyleri çok net açıkladı bu kitap. Sevdiğim şeyler için elimden geleni yapmam gerektiğini ancak bu süreç içerisnde çok zorlanabileceğini yine de sonuca değeceğini anladım. Hiçbir şeyi ‘sonra yaparım’ diye bir kenara atmamam gerektiğini anladım. Gerçekten çok güzeldi.