Yazar bu eserinde insanın iç dünyasında ki çatışmaları çok güzel bir şekilde okuyucuya aktarmıştır.Olay örgüsü açık,sürükleyici,okurken hiç bitmesini istemediğiniz,uzun süre etkisinden çıkamayacağız dev eser.Ölmeden önce bütün kitap severlerin okuması gerektiğini düşünüyorum.Bu güzel eseri baş yapıtı neden geç okuduğum için kendimden utandım.Bu kitabı bitirdikten sonra,bir süre yeni kitap okumamayı,etkisini unutmamayı istediğim nadir eserlerden birisi.Şiddetle tavsiye edilir..Alın okuyun!Okutun..