·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2015 19:50 Bu eseri anlatmaya kelimeler yetmez. Aşkın bu kadar farklı ve mükemmel anlatıldığı bir kitap okumadım, okur muyum ondan da şüpheliyim. İlk sayfasından son sayfasına kadar kitabın neredeyse her cümlesi içime işledi. Kendine ait anlatım tarzıyla beni benden aldı diyebilirim. Sabahattin Ali, o kusursuz anlatımıyla, beni bazen hemcinslerime, bazen de fütursuzca yaşayan insanlara düşman etti. Bu roman hakkında daha bir sürü şey yazabilirim ama okuyacak olan arkadaşlara ipuçları vermekten çekiniyorum. Kesinlikle okumalısınız.
Okuduktan 1 sene sonra da bu benzersiz kitap üstüne tez yazmak da paha biçilemezdi. Raif Efendi’nin tarifsiz aşkı beni her seferinde daha fazla etkiledi.