hayat kısa.. kuşlar uçuyor
9/10
·488 syf.··
Beğendi
·
2021 82. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2021 14:03
Son yaprağı okuduktan sonra derin bir nefes aldım. Tuttum içimde bırakmadım. O kısacık zamanda ne kadar çok şeye şükrettiğimi tahmin bile edemezsiniz. Ahhhhh !.. Ne kadar çok derdimiz sıkıntımız var. Sahip olmayı hayal ettiğimiz; arabalar, evler, yatlar, katlar, ikincisi.. beşincisi.. Aman Allah'ım o elbiseler, ayakkabılar, bilgisayarlar, saatler, telefonlar, parfümler...Yetmiyor diye yakındığımız maaşlar.. Geleceği belli olmayan gelecek için bitmeyen kaygılar. Sonra sevgi dilendiğimiz aşklar. Beklediğimiz aslında var olmayan sevgililer, onlar için akıtılan yaşlar harcanan zamanlar.. "Ne oldu şimdi bu deli hatuna başladı yine sayıp dökmeye," dediğinizi duyar gibiyim. Sahip olduğumuz bütün değerleri o kadar sıradanlaştırmışız ki artık onların farkında bile değiliz. Evet.. Bu kitap da beni çok etkiledi bi' silkeledi. Heyyy Emine kendine gel, dedi. Şu alabildiğin nefes için, sağlığın için, evlatların için, imkanların için başına gelen her güzel şey için teşekkür et, dedi.. Önce anneliğimi sonra insanlığımı sorguladığım çok yoğun duygularla okuduğum, " Ben olsaydım ne yapardım? " diye diye empatinin dibine vurduğum, yazarın üslubuna, kişilik analizlerine hayran kaldığım şahane bir deneyim oldu benim için... Daha kitabı rafa kaldırmadan aldım kuzularımı sımsıkı sarıldım için için ağladım.. Öpüp koklayıp şükrettim.. Velhasıl Kelam; hayat kısa.. kuşlar uçuyor.. Önceliklerimizi değiştirmenin vakti geçmeden...
Kız Kardeşim İçinJodi Picoult · April Yayıncılık · 20191,874 okunma
··
4.289 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
'İnsan, sahip olduklarının nankörü, sahip olmak istediklerinin kölesi, sahip olamadıklarınınsa delisidir...'' diyorsunuz.Çok güzel anlatmışsınız. Yüreğinize, kaleminize sağlık❤️🌼👏🏻👏🏻
emine
Gönderi Sahibi
Yüreğime tercüman oldunuz.. Çok teşekkür ediyorum 🙏 Sizinde yüreğinize ağzınıza sağlık 🐞🌿🦋 Var olun 💜 Ayna
Yine yine harika bir inceleme 👏🏻👏🏻 Siz hep okuyun ve mutlaka okuduklarınızla ilgili yazın. İncelemeleriniz kesinlikle iştah artırıcı oluyor. Kaleminize sağlık sevgili emine 🌸🌸
emine
Gönderi Sahibi
Dilimin döndüğü, yüreğimin hissettiği, kaleminin çiziktirdiği kadar yazabiliyorum ve sizlerin övgüleri ile onore oluyorum.. Çok mutlu ediyor yorumlarınız.. Var olun.. Enerjiniz hep sıcacık hep pozitif 💜🌿 Yüreğinizden 🤭 sevgili @aydude
İncelemenizi okurken, ben konuşuyormuşum gibi bir hiss oluştu. Evet, tam da böyle hissetmiştim okurken. "Sendeki derdi nimet sayanlar var" cümlesi geldi aklıma. Emeğinize sağlık.💫
emine
Gönderi Sahibi
Kitabsever Aynı duygularda buluşmak ne güzel.. Okurken ne kadar çok soruglattı kitap bütün bunları.. Kesinlikle çok doğru söylediniz bizdeki derdi nimet sayanlar var.. Var olun.. 🌟
Yine harika bir inceleme sevgili Emine.Ben de senin yazdıklarını okurken “evet gerçekten öyle”dedim.Dünyalık beklentilerim hep azdı olanla yetindim ama yüreğimi dinlerken de şükretmem gerekenleri duymadığımı farkediyorum.Yine çok etkileyici bir incelemeydi vesselam. Senin de bir gün kitabını okumayı çok isterdim.☺️🍀💐
emine
Gönderi Sahibi
Her yorumun ile beni onore ediyorsun sevgili Piraye 💜🙏 Çok teşekkür ediyorum.. Kitap muazzam.. Şahane bir anne olduğunu biliyorum mutlaka deneyimlemelisin bu kitabı.. İncelemenin yüreğine dokunduğunu hissettirdin mutlandırdın.. Var ol🌿🐞🍀🦋 Madam Melankoli